reklama

novembrové revolučné poďakovanie

týmto sa chcem poďakovať všetkým ženám, ktoré v novembri riskovali zápal vaječníkov a mužom, ktorí aj napriek strachu, či to vyjde a či ich pozajtra neprejdú tanky, štrngali kľúčami na preplnených studených námestiach.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
máme hole v ruce.... slobodné dolby... na áljašce?
máme hole v ruce.... slobodné dolby... na áljašce? 

keď bola revolúcia mala som dva roky. fakt si nič nepamätám a ani neviem, kde boli vtedy moji rodičia. ale aj ja z nej silne ťažím...


týmto sa chcem poďakovať všetkým ženám, ktoré v novembri riskovali zápal vaječníkov a mužom, ktorí aj napriek strachu, či to vyjde a či ich pozajtra neprejdú tanky, štrngali kľúčami na preplnených studených námestiach.....


ďakujem za nasledovné:

- ďakujem za to, že môžem o hociktorom politikovi povedať, že si myslím, že je dilino


- ďakujem za to, že si môžem vybrať, o ktorom politikovi to poviem

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


- ďakujem za to, že si môžem písať čo chcem


- ďakujem za to, že mám neskreslené správy o slovenských poľnohospodároch


- ďakujem za to, že aj napriek možnému zlému kádrovému posudku mojich rodičov JA nemusím byť poľnohospodárka


- ďakujem za to, že mojimi bratmi sú moji bratia pokrvní a nie politickí


- ďakujem za to, že sa nemusím učiť ruštinu


- ďakujem za to, že môžem veriť v boha ( teda mohla by som )


- ďakujem za to, že si môžem vybrať v ktorého boha chcem veriť


- ďakujem za to, že môžem cestovať


- ďakujem za to, že môžem cestovať nielen kam môžem, ale kam CHCEM


- ďakujem za to, že môžem pozerať zahraničné tv stanice

SkryťVypnúť reklamu
reklama


- ďakujem za to, že keby som mala sesternicu v USA, tak to môžem všetkým povedať


- ďakujem za to, že keby som ju tam mala, tak za ňou môžem ísť a nerobia mi problém slováci....


- ďakujem za to, že môžem študovať čo chcem, kde chcem, ako chcem a keď nechcem, tak nemusím....


- ďakujem za to, že nemusím pozerať programy ako lastovička, matelko a iné pridementnené haluze


- ďakujem za to, že nemusím cvičiť na spartakiáde


- ďakujem za to, môžem pracovať kde chcem


- ďakujem za to, že nemusím nosiť kamašle a tesilové umelohmotné oblečenie


- ďakujem za to, že keď vyzerám ako punkáč, tak moju mamu nevyhodia z roboty

SkryťVypnúť reklamu
reklama


- ďakujem za to, že keby som vyzerala ako punkáč, tak ma mlátia skinheadi a nie policajti


- ďakujem za to, že už presne viem, kto bol eštebák


- ďakujem za to, že keby som sa rozhodla odísť, tak môžem


za toto všetko ďakujem. je toho určite oveľa viac... ale spomenula som si iba na toto... revolúcia bola asi fajn. ľudia verili, že bude lepšie...


myslenie, že keď mlieko stálo korunu, tak nám všetkým bolo lepšie je asi trošku zvrátené. keby nám bolo tak fajn, tak sa v živote nikdy žiadna revolúcia neodohrá. vďaka bohu za ňu...


ale to rozdelenie československa vám neodpustím....




Veronika Bauchová

Veronika Bauchová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"ve vlastních názorech se shodnu s každým." ivan kraus Zoznam autorových rubrík:  top tennikine trikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu